Filtr produktów
  • Producent
  • Maks. masa startowa
  • Maks. prędkość lotu
  • Maks. wysokość lotu
  • Maks. czas lotu
  • Maks. prędkość wznoszenia
  • Maks. prędkość opadania
  • Zasięg kontrolera
  • Temperatura pracy
  • System satelitarny
  • System pozycjonowania optycznego
  • System unikania przeszkód
  • Śledzenie obiektu
  • Rozdzielczość kamery
  • Jakość nagrywania
  • Gimbal
  • Podgl. obrazu na urz. mobilnym
Koszyk jest pusty

 

 mdronpl-platnosc-blik.png

Dostawa gratis od 500zł

(przelew, płatność on-line)

Co nas wyróżnia?


✓ doświadczenie

✓ atrakcyjne ceny

✓ szybka wysyłka

✓ duży wybór sprzętu

✓ profesjonalne doradztwo

✓ gwarancja producenta

✓ rzetelność

✓ atrakcyjne raty

✓ szybki leasing

mdronpl-leaselink.png

mdronpl-eraty-santander-consumer-bank.jpg

mdronpl-payback.png

mdronpl-wesub.png

mdronpl_alior_bank_raty.png

Lataj, pracuj dronem i wymieniaj na nowy model na bieżąco

Co to jest RentPay?

RentPay to usługa wynajmu dla firm wybranych produktów. Płacisz tylko za korzystanie!

 

PRZYKŁAD – DRON

Wybierasz drona, z którego chcesz korzystać w najbliższym czasie.  Zawierasz Umowę na 12 miesięcy, z możliwością wymiany urządzenia na inny model już po 6. Co miesiąc płacisz czynsz na podstawie wysyłanej mailowo faktury VAT.  Po zakończeniu umowy decydujesz co dalej – czy wymieniasz drona na inny, przedłużasz umowę, zwracasz bądź pytasz o opcję wykupu.

mdronpl-wynajem-wesub-rentpay-1.jpg

 mdronpl-wynajem-wesub-rentpay-2.jpg

mdronpl-wynajem-wesub-rentpay-3.jpg

mdronpl-wynajem-wesub-rentpay-5.jpg

mdronpl-wynajem-wesub-rentpay-6.jpg

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

1) Ile trwa umowa wynajmu?

Umowa trwa 12 miesięcy, ale już po 6 możesz wymienić sprzęt na nowszy.

2) Czego potrzebuję do zawarcia umowy?

Numeru NIP oraz dowodu osobistego przedstawiciela firmy.

3) Dlaczego pobieramy kaucje i ile wynosi?

Kaucja wynosi 10% wartości wynajmowanego urządzenia. Jest ona zabezpieczeniem w przypadku zniszczenia urządzenia, którego nie obejmie pakiet ochronny, bądź problemów ze zwrotem. Jest ona zwracana po pomyślnym zakończeniu umowy.

4) Jak zwrócić sprzęt?

Sprzęt należy odesłać do firmy WeSub, bądź dostarczyć w dowolny inny sposób do Warszawskiego biura Spółki przy ulicy Adama Branickiego 15.

5) Co zawiera cena wynajmu i czy sprzęt jest ubezpieczony?

Cena wynajmu związana jest ze spadkiem wartości przedmiotu w czasie, kiedy jest użytkowany przez klienta. Oznacza to, że płacisz tylko za korzystanie, nie spłacasz wartości przedmiotu. W cenę wliczone jest ubezpieczenie oraz podstawowy pakiet ochronny.

6) Co jeżeli sprzęt zostanie skradziony, zagubiony bądź zniszczony?

Kradzież sprzętu należy jak najszybciej zgłosić na policję oraz do firmy WeSub S.A.. O każdym innym wydarzeniu również natychmiastowo należy poinformować WeSub, którego pracownicy pokierują dalszymi krokami.

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Bardzo chętnie pomożemy.

TELEFON:

+48 600 800 680

EMAIL:

biuro@mdron.pl

 

Chcesz dowiedzieć się szczegółów?

Więcej informacji dostępnych pod linkiem: wesub.eu/pl/dokumenty

Wynajem obsługiwany jest bezpośrednio przez firmę WeSub S.A.

mdronpl-wesub[1].png

WYNAJMIJ PRODUKTY

1