Elektroniczna zabawka matematyczna Learning Resources LER 6965

Na stanie: Brak

Czas dostępności: Dostępność na telefon

EAN: 5906168432736

Producent: Learning Resources

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93.00 zł
93.00
Oblicz raty leasingu

Minute Math Electronic Flash Card jest odpowiednia dla dzieci szkół podstawowych od 6. roku życia. Rozwija krytyczne myślenie i uczy rozwiązywania problemów. Gra obejmuje ćwiczenia dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia. Dziecko ma za zadanie w ciągu 60 sekund znaleźć rozwiązanie dla jak największej ilości zagadek matematycznych. Po upływie tego czasu na ekranie pojawi się prawidłowy wynik, zachęcając dziecko do dalszej gry.

mdronpl-elektroniczna-zabawka-matematyczna-learning-resources-ler-6965-03.jpg

Gra oferuje 3 poziomy trudności do wyboru, dzięki czemu będzie odpowiednia dla użytkowników o różnym stopniu zaawansowania. Poziom pierwszy umożliwia rozwiązywanie działań z dodawania i odejmowania od 0 do 10 oraz tabliczki mnożenia z zakresu: 1, 2, 3, 5 i 10. Z kolei 2. poziom oferuje dodawanie/odejmowanie 10-20 i tabliczkę mnożenia od 3 do 12. Natomiast 3. poziom zapewnia dodawanie/odejmowanie z wielokrotnościami: 2, 3, 4, 5, 10 do 150 oraz tabliczkę mnożenia 0-12.

Użytkownik ma 5 sekund, aby przygotować się do gry. Po tym czasie, na jednym z dolnych ekranów pojawi się dana liczba, a na górnym – wynik. Dziecko ma za zadanie odgadnąć 3. liczbę i w ciągu 60 sekund rozwiązać jak najwięcej działań. W zależności od prawidłowej lub błędnej odpowiedzi urządzenie zasygnalizuje komunikat sygnałem dźwiękowym. Po 60 sekundach, na 2. ekranie pojawi się ilość prawidłowo udzielonych odpowiedzi, a na 3. – całkowita ilość wykonanych działań matematycznych. Uwaga: liczba na górnym ekranie zawsze powinna być największa.

mdronpl-elektroniczna-zabawka-matematyczna-learning-resources-ler-6965-04.jpg

Gra wyróżnia się ergonomiczną konstrukcją, ułatwiającą użytkowanie. Co więcej, istnieje możliwość wyłączenia sygnałów dźwiękowych – wówczas urządzenie poinformuje o prawidłowej odpowiedzi za pomocą sygnału świetlnego. Możesz również wyłączyć 60-sekundowy timer, wystarczy, że przytrzymasz odpowiedni przycisk. Gra została także wyposażona w specjalny suwak, który pozwoli włączyć odpowiednie działanie, np. dodawanie lub mnożenie. Ponadto do zasilania produktu potrzebne są 3 baterie AAA (brak w zestawie). Dodatkowo po 3 min bezczynności urządzenie wyłączy się automatycznie w celu oszczędzania energii. 

Specyfikacja:

- Producent: Learning Resources

- Kolor: zielony

- Odpowiednie dla dzieci: 6+

- Wymiary: 20 × 24 cm

- Zasilanie: 3 baterie AAA 1.5 V (brak w zestawie)

- Ilość poziomów trudności: 3

- Timer: tak, 60 sekund

- Sygnały dźwiękowe i świetlne: tak

- Automatyczne wyłączenie: po 3 min