DJI Care Refresh DJI RS 4 (dwuletni plan)
DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.
Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia wynosi 3 lata, a to aż 6 wymian!
W przypadku DJI RS 4 koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 225 PLN
DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany.
DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany.
Jak aktywować DJI Care Refresh?
1. Wejdź na poniższą stronę internetową:
2. W trakcie procesu aktywacji podaj kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane.
2a. Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin.
3. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do urządzenia. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.
Jak skorzystać z usługi?
1. Zgłoś naprawę do serwisu. Alternatywnie możesz zgłosić usterkę na stronie producenta DJI i wysłać produkt z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh.
2. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz nowy egzemplarz.
4. Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.
DJI Care Refresh obejmuje:
- Wymianę bądź naprawę w przypadku uszkodzenia spowodowanego przez upadek, upuszczenie
- Wymianę produktu na nowy w przypadku uszkodzenia poprzez działanie wody lub wilgoci
- W celu skorzystania z usługi konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu.
DJI Care Refresh nie obejmuje:
- Zgubionego bądź częściowo zgubionego gimbala, kamery lub akcesoriów, kradzieży.
- Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnie z instrukcją obsługi oraz uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
Dodatkowo:
- Każdy użytkownik posiadający DJI Care Refresh może liczyć na natychmiastowe wsparcie ze strony DJI.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego działania.
- Producent zapewnia darmową wysyłkę naprawionego/wymienionego urządzenia do klienta.
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów, ładowarki lub oprogramowania
- 12 miesięczne przedłużenie gwarancji producenta w nagrodę za bezpieczne użytkowanie - dotyczy wybranych modeli.