DJI Care Refresh DJI RS 4 Pro (dwuletni plan)

Na stanie: Brak

Czas dostępności: Dostępność na telefon

EAN: 6941565976581

Producent: DJI

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 695.00 zł
695.00
Oblicz raty leasingu Oblicz raty

DJI Care Refresh to pakiet serwisowy umożliwiający - odpłatną - wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Obejmuje ona uszkodzenia powstałe nawet z winy użytkownika.

mdronpl-dji-care-refresh-dji-rs-4-02.png

Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia wynosi 3 lata, a to aż 6 wymian!

W przypadku DJI RS 4 Pro koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 345 PLN

DJI Care Refresh (plan roczny) zapewnia dwie wymiany.

DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) zapewnia cztery wymiany.

Jak aktywować DJI Care Refresh?

1. Wejdź na poniższą stronę internetową:

2. W trakcie procesu aktywacji podaj kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia oraz swoje dane.

2a. Gdy upłynął czas aktywacji, konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Po akceptacji usługę należy aktywować w ciągu 72 godzin.

3. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do urządzenia. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową.

mdronpl-dji-care-refresh-dji-rs-4-03.png

Jak skorzystać z usługi?

1. Zgłoś naprawę do serwisu. Alternatywnie możesz zgłosić usterkę na stronie producenta DJI i wysłać produkt z adnotacją, że posiadasz DJI Care Refresh.

2. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zdecyduj, czy chcesz z niej skorzystać, czy wolisz wymianę w ramach DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh zapłać za wymianę – następnie otrzymasz nowy egzemplarz.

4. Wymieniony produkt zostanie do Ciebie dostarczony priorytetowo i z darmową wysyłką.

DJI Care Refresh obejmuje:

- Wymianę bądź naprawę w przypadku uszkodzenia spowodowanego przez upadek, upuszczenie

- Wymianę produktu na nowy w przypadku uszkodzenia poprzez działanie wody lub wilgoci

- W celu skorzystania z usługi konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu.

mdronpl-dji-care-refresh-dji-rs-4-04.png

DJI Care Refresh nie obejmuje:

- Zgubionego bądź częściowo zgubionego gimbala, kamery lub akcesoriów, kradzieży.

- Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnie z instrukcją obsługi oraz uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

Dodatkowo:

- Każdy użytkownik posiadający DJI Care Refresh może liczyć na natychmiastowe wsparcie ze strony DJI.

- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego działania.

- Producent zapewnia darmową wysyłkę naprawionego/wymienionego urządzenia do klienta.

- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów, ładowarki lub oprogramowania

- 12 miesięczne przedłużenie gwarancji producenta w nagrodę za bezpieczne użytkowanie - dotyczy wybranych modeli.