DJI Care Refresh Osmo Mobile 7P (plan roczny) - kod elektroniczny

Na stanie: Bardzo dużo

Czas dostępności: Dostępny od ręki

EAN: 6937224100640

Producent: DJI

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45.00 zł
45.00
dodaj do schowka
Oblicz raty leasingu

DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego urządzenia, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu roku. Obejmuje uszkodzenia powstałe między innymi w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu. DJI Care Refresh można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia. Istnieje również możliwość przedłużenia ochrony – wystarczy wykupić dodatkowy roczny plan (maksymalnie dwa razy – łącznie zyskujesz nawet 3 lata). Co więcej, w okresie ważności usługi obowiązuje oficjalna gwarancja producenta.

Dla urządzeń z serii DJI Osmo Mobile 7P koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 55 PLN.* *W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Rozszerzona gwarancja

Użytkownicy urządzeń takich jak DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 7, Osmo Mobile 7P, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine oraz DJI Action 2 mogą też uzyskać dodatkowe benefity. Jeśli w okresie ważności usługi Care Refresh ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody otrzymasz przedłużenie gwarancji na dodatkowy rok.

Jak aktywować DJI Care Refresh

1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active.

2. W trakcie procesu aktywacji należy podać kod Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).

3. Usługa DJI Care Refresh zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój sprzęt jest już bezpieczny!

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła sprzęt do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że ma wykupioną usługę DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie, czy przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

DJI Care Refresh nie obejmuje

1) Zaginionego bądź częściowo zaginionego sprzętu.

2) Skradzionego lub porzuconego produktu.

3) Dodatkowych akcesoriów.

4) Celowej utraty produktu.

5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

GPSR Dane przedstawiciela w UE: DJI Europe B.V. Bijdorp-Oost 6 49B01 Barendrecht Holandia dealer.nl@dji.com

GPSR Dane przedstawiciela na świecie: DJI Europe B.V. Bijdorp-Oost 6 49B01 Barendrecht Holandia dealer.nl@dji.com