DJI Care Refresh Zenmuse X4S
Kompleksowa ochrona
DJI Care Referesh jest kompleksowym 12 miesięcznym ubezpieczeniem oferowanym przez DJI na nowe produkty. Sprawia ono, że nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego Zenmuse X4S w czasie lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą (279 PLN za pierwszą wymianę i 419 PLN za drugą wymianę) czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
Status VIP
Użytkownicy posiadający ochronę DJI Care Refresh są zawsze traktowani priorytetowo, co skraca czas oczekiwania na wymianę do minimum. Użytkownicy DJI Care Refresh posiadają przywileje VIP, również w czasie kontaktu z pomocą techniczną DJI.
Zasada działania
Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty oraz numer seryjny, do którego ochrona ma zostać przypisana. Wymogiem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji Zenmuse X4S.
Co zrobić kiedy zdarzy się wypadek
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik otrzymuje wycenę naprawy oraz na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 279 PLN za pierwszą wymianę lub 419 PLN za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.