DJI Care Refresh Mavic Air kod elektroniczny
DJI Care Referesh Mavic Air to kompleksowe 12-miesięczne ubezpieczenie oferowane przez firmę DJI na nowe produkty. Dzięki niemu nie musisz martwić się cały czas o bezpieczeństwo Twojego drona w czasie lotu. W momencie kolizji za naprawdę niewielką opłatą (419 PLN za pierwszą wymianę i 559 PLN za drugą wymianę) będzie czekało na ciebie zupełnie nowe urządzenie lub nie noszące śladów użytkowania.
Zawsze marzyłeś o zrobieniu pięknych zdjęć lecąc nad jeziorem, morzem lub oceanem, ale bałeś się o swoje urządzenie? DJI Care Refresh pokrywa również uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem do wody twojego Mavica Air, zatem lataj bez obaw.
Użytkownicy, którzy wykupili ochronę DJI Care Refresh Mavic Air są zawsze traktowani priorytetowo. To bardzo skraca czas oczekiwania na wymianę drona. Użytkownicy DJI Care Refresh Mavic Air posiadają przywileje VIP, także w czasie kontaktu z pomocą techniczną DJI.
Po zakupie karty DJI Care Refresh Mavic Air, użytkownik przechodzi na stronę DJI i bez żadnego problemu aktywuje ubezpieczenie. Do tego potrzeba podać numer karty i numer seryjny drona. Aktywacja musi nastąpić nie później, niż w ciągu 48 godzin od aktywacji drona.
Co zrobić w sytuacji wypadku:
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do serwisu DJI z notą, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik otrzymuje wycenę naprawy oraz na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 419 PLN za pierwszą wymianę lub 559 PLN za drugą wymianę i dostaje nowy produkt, bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony/nareperowany produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika darmową wysyłką.
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika/kontrolera, akcesoriów dodatkowych.
5) Umyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.