DJI Care Refresh+ Ronin-S2 kod elektoniczny
Usługa DJI Care Refresh+ to przedłużenie o dwanaście miesięcy podstawowego ubezpieczenia oferowanego przez DJI na swoje produkty. Podczas jej obowiązywania można dokonać, za niewielką opłatą , jednej wymiany uszkodzonego sprzętu. Przed zakupem DJI Care Refresh+, upewnij się, że posiadasz DJI Care Refresh dla Twojego urządzenia.
Ubezpieczeniem objęte są szkody spowodowane błędem operatora, kontaktem z wodą, upadkiem czy zakłóceniem sygnału w czasie użytkowania.
Gdy zdarzy się wypadek:
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła produkt do serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh+.
2. Użytkownik otrzymuje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh+.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh+ użytkownik uiszcza opłatę.
4. Wymieniony bądź naprawiony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika. Koszty transportu pokrywa DJI.
Uwaga:
1. Przed zakupem DJI Care Refresh+, upewnij się, że DJI Care Refresh dla Twojego urządzenia jest nadal aktywne i została co najmniej jedna wymiana.
2. Po zakupie i przypisaniu DJI Care Refresh+, do swojego urządzenia, umowa o świadczeniu usług zostanie wysłana do Ciebie na e-mail. DJI Care Refresh+ zostanie powiązane z Twoim urządzeniem i zacznie obowiązywać w ciągu 24 godzin.
3. Usługa wymiany świadczona przez DJI Care Refresh+ jest ważna przez rok i nie rozpocznie się, dopóki nie wygaśnie DJI Care Refresh. Okres gwarancji na produkt zostaje natychmiast przedłużony po otrzymaniu umowy serwisowej DJI Care Refresh+.
4. DJI Care Refresh+ i odpowiadający mu produkt należy zakupić w tym samym kraju lub regionie, ponieważ korzyści zapewniane przez DJI Care Refresh+ obowiązują tylko w regionie, w którym został zakupiony.
5. Gdy oddasz swój sprzęt w ramach wymiany DJI Care Refresh+. Jednostka zastępcza będzie nowa, bądź odpowiadająca nowej pod względem wyglądu i wydajności.
DJI Care Refresh + nie obejmuje:
1. Zgubionego bądź częściowo produktu.
2. Kradzieży lub porzucenia produktu.
3. Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4. Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5. Umyślnej utraty produktu.
6. Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7. Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8. Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh+.
9. Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10. Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11. Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.