DJI Care Pro DJI Ronin 4D-6K
DJI Care Pro to ekskluzywna, 2-letnia ochrona serwisowa, dzięki której możesz ze spokojem ducha korzystać ze swoich profesjonalnych urządzeń DJI. Obejmuje między innymi pomoc techniczną, konserwację oraz naprawy przeprowadzane przez ekspertów DJI. Dzięki temu możesz bez obaw skupić się na szukaniu inspiracji i tworzeniu coraz lepszych materiałów.
DJI Care Pro zapewnia 2-letnią ochronę Twojego sprzętu i oferuje nielimitowaną liczbę napraw do kwoty 6 999 euro (ceny w PLN są uzależnione od kursu walut danego dnia). Usługa obejmuje między innymi uszkodzenia powstałe na skutek kontaktu z wodą oraz upadku. Możesz więc ze spokojem ducha tworzyć kolejne materiały - jeśli zdarzy się wypadek, dzięki DJI Care Pro Twój sprzęt znajdzie się w dobrych rękach.
Usługa obejmuje również 2 konserwacje fabryczne, w ramach których sprawdzone zostaną części urządzenia, przeprowadzone zostaną aktualizacje sprzętowe, a delikatne elementy zostaną wymienione. Otrzymasz też oficjalny raport z konserwacji. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twój sprzęt jest w dobrym stanie i będzie świetnie Ci służyć przez długi czas.
Z DJI Care Pro zyskujesz też dostęp do wszystkich autoryzowanych centrów serwisowych DJI na całym świecie - wystarczy tylko potwierdzić, że Twój produkt się do tego kwalifikuje. Uwaga: międzynarodowa usługa gwarancyjna jest dostępna tylko dla tych produktów DJI, które zostały zakupione w oficjalnych sklepach DJI lub od autoryzowanych sprzedawców. Koszty napraw zależą od polityki lokalnych centrów serwisowych.
DJI Care Pro pozwala cieszyć się darmową dostawą - DJI pokryje koszty przesyłki sprzętu do centrum serwisowego i z powrotem. Usługa ułatwia też uzyskanie pomocy technicznej - oferuje ekskluzywne kanały komunikacji takie jak chat online i rozmowa telefoniczna. Co więcej, gdy minie termin ważności DJI Care Pro, Twój pozostały limit szkód może zostać wykorzystany do uzyskania zniżki przy zakupie DJI Care Pro + lub przedłużenia gwarancji.
Ważne informacje
1. Istnieje możliwość powiązania wcześniej zakupionego produktu DJI z usługą DJI Care Pro pod warunkiem spełnienia jednego z następujących warunków:
Produkt jest nowy i nie został jeszcze aktywowany.
Produkt to urządzenie ręczne, które zostało aktywowane w ciągu ostatnich 30 dni.
2. Aby zapewnić sobie możliwość normalnego korzystania z DJI Care Pro, usługa oraz powiązany z nią produkt muszą być zakupione w tym samym kraju lub regionie.