Koszyk jest pusty

 

 mdronpl-platnosc-blik.png

Dostawa gratis od 500zł

(przelew, płatność on-line)

Co nas wyróżnia?


✓ doświadczenie

✓ atrakcyjne ceny

✓ szybka wysyłka

✓ duży wybór sprzętu

✓ profesjonalne doradztwo

✓ gwarancja producenta

✓ rzetelność

✓ atrakcyjne raty

✓ szybki leasing

mdronpl-leaselink.png

mdronpl-eraty-santander-consumer-bank.jpg

mdronpl-payback.png

mdronpl-wesub.png

mdronpl_alior_bank_raty.png

DJI Care Refresh DJI Avata kod elektroniczny

Na stanie: Mało

Czas dostępności: Dostępny od ręki

EAN: 6941565934130

Producent: DJI

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 327.00 zł
327.00
dodaj do schowka
Oblicz raty leasingu Oblicz raty

DJI Care Refresh to ochrona serwisowa Twojego drona, która zapewni Ci, za niewielką dodatkową opłatą, trzy wymiany uszkodzonego sprzętu, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI.

mdronpl-dji-care-refresh-dji-avata-02.png

Dla dronów z serii Avata koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 349 PLN. Koszt drugiej wymiany to 379 PLN.  Koszt usługi Flyaway to 1 349 PLN.* *W przypadku zgłoszenia bezpośrednio u producenta, kwota wymiany może ulec zmianie w zależności od aktualnego kursu walut.

Jak aktywować DJI Care Refresh?

1. Kod należy aktywować pod adresem: https://support.dji.com/care/active

2. W trakcie procesu aktywacji należy podać treść kodu Care Refresh, numer seryjny urządzenia (znajduje się on bezpośrednio na produkcie) oraz dane osoby aktywującej Pakiet (imię i nazwisko, adres e-mail).

3. Pakiet Serwisowy zostanie aktywowany i automatycznie przypisany do odpowiedniego regionu. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Twój dron jest już bezpieczny!

mdronpl-dji-care-refresh-dji-avata-03.png

Istnieje również możliwość przypisania DJI Care Refresh do produktu po upłynięciu 48 godzin od jego aktywacji. W tym celu należy przesłać film weryfikacyjny, prezentujący stan urządzenia producentowi. Szczegółowe informacje oraz przykładowy materiał wideo dostępne są pod adresem: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.

Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię i wyślesz uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - nie zapomnij o adnotacji, że korzystasz z DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. Kiedy wybierzesz drugą opcję, musisz tylko uiścić odpowiednią opłatę - wymienione urządzenie otrzymasz priorytetowo, a jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym została zakupiona usługa DJI Care Refresh, wysyłkę opłaci producent!

mdronpl-dji-care-refresh-dji-avata-04.png

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

Przypadki objęte DJI Care Refresh:

Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora.

- Błąd użytkownika.

- Zakłócenie sygnału.

- Kolizja.

- Utopienie (Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta).

- Upadek.

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.