DJI Care Enterprise Basic Przedłużenie Zenmuse H20T kod elektroniczny
DJI Care Enterprise Basic Renew to przedłużenie standardowej ochrony DJI Care Enterprise Basic o dodatkowy rok. Aby skorzystać z przedłużenia, należy posiadać aktywną podstawową wersję usługi DJI Care Enterprise Basic i wykorzystaną maksymalnie 1 wymianę. Usługę podstawową i rozszerzoną można aktywować jedno po drugim uzyskując pełne 2 lata ochrony DJI Care Enterprise Basic.
DJI Care Enterprise Basic to kompleksowa 12 miesięczna usługa oferowana przez DJI na produkty Enterprise, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji, zalania zgubienia sygnału lub upadku czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
Użytkownicy z ochroną DJI Care Enterprise Basic są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
Po zakupie pakietu DJI Care Enterprise Basic, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje usługę, podając numer seryjny drona i/lub numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.
Gdy zdarzy się wypadek:
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Enterprise Basic.
2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Enterprise Basic.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Enterprise Basic, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
DJI Care Enterprise Basic nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Enterprise Basic.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.