DJI Care Refresh Zenmuse X7 kod elektroniczny
DJI Care Referesh ZENMUSE X7 to kompleksowe 12-miesięczne ubezpieczenie oferowane przez firmę DJI na nowe produkty. Dzięki niemu nie musisz martwić się cały czas o bezpieczeństwo Twojej kamery w czasie lotu. W momencie kolizji za naprawdę niewielką opłatą (2189 PLN za pierwszą wymianę i 2659 PLN za drugą wymianę) będzie czekało na ciebie zupełnie nowe urządzenie lub nie noszące śladów użytkowania.
DJI Care Refresh ZENMUSE X7 pokrywa uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem kamery do wody. Możesz zatem latać bez obaw.
Użytkownicy, którzy wykupili ochronę DJI Care Refresh ZENMUSE X7 są zawsze traktowani priorytetowo. To bardzo skraca czas oczekiwania na wymianę kamery. Użytkownicy DJI Care Refresh ZENMUSE X7 posiadają przywileje VIP, także w czasie kontaktu z pomocą techniczną DJI.
Po zakupie karty DJI Care Refresh ZENMUSE X7, użytkownik przechodzi na stronę DJI i bez żadnego problemu aktywuje ubezpieczenie. Do tego potrzeba podać numer karty i numer seryjny kamery. Aktywacja musi nastąpić nie później, niż w ciągu 48 godzin od aktywacji kamery.
Co zrobić w sytuacji wypadku:
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do serwisu DJI z notą, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik otrzymuje wycenę naprawy oraz na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 2189 PLN za pierwszą wymianę lub 2659 PLN za drugą wymianę i dostaje nowy produkt, bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę.
4. Wymieniony/nareperowany produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika darmową wysyłką.
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, kamery, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika/kontrolera, akcesoriów dodatkowych.
5) Umyślnej utraty drona, kamery.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.