Koszyk jest pusty

 

 mdronpl-platnosc-blik.png

Dostawa gratis od 500zł

(przelew, płatność on-line)

Co nas wyróżnia?


✓ doświadczenie

✓ atrakcyjne ceny

✓ szybka wysyłka

✓ duży wybór sprzętu

✓ profesjonalne doradztwo

✓ gwarancja producenta

✓ rzetelność

✓ atrakcyjne raty

✓ szybki leasing

mdronpl-leaselink.png

mdronpl-eraty-santander-consumer-bank.jpg

mdronpl-payback.png

mdronpl-wesub.png

mdronpl_alior_bank_raty.png

DJI Care Enterprise Basic Matrice 350 RTK - kod elektroniczny

Na stanie: Na wyczerpaniu

Czas dostępności: Dostępny od ręki

EAN: 6941565962829

Producent: DJI

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3762.00 zł
3762.00
dodaj do schowka
Oblicz raty leasingu Oblicz raty

DJI Care Enterprise Basic to przedłużenie standardowej ochrony DJI Care Enterprise o dodatkowy rok. Aby skorzystać z przedłużenia, należy posiadać aktywną podstawową wersję usługi DJI Care Enterprise i wykorzystaną maksymalnie 1 wymianę. Usługę podstawową i rozszerzoną można aktywować jedno po drugim uzyskując pełne 2 lata ochrony DJI Care Enterprise.

DJI Care Enterprise to kompleksowa 12 miesięczna usługa oferowana przez DJI na produkty Enterprise, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji, zalania zgubienia sygnału lub upadku czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.

Użytkownicy z ochroną DJI Care Enterprise są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

Po zakupie pakietu DJI Care Enterprise, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje usługę, podając numer seryjny drona i/lub numer seryjny kamery, do której ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji urządzenia.

Gdy zdarzy się wypadek:

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła model do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Enterprise.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Enterprise.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Enterprise, użytkownik uiszcza opłatę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

DJI Care Enterprise nie obejmuje:

1) Zgubionego bądź częściowo zgubionej kamery, gimbala lub akcesoriów.

2) Kradzieży lub porzucenia produktu.

3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkachatmosferycznych.

4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.

5) Rozmyślnej utraty drona.

6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Enterprise.

9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.