DJI Care Refresh Phantom 4 Advanced/Advanced+
Jak działa kompleksowa ochrona DJI Phantom 4 Advanced?
DJI Care Referesh dla DJI Phantom 4 Advanced jest kompleksowym 12-miesięcznym ubezpieczeniem/ochroną oferowaną przez DJI na nowe produkty. Sprawia ono, że nie musisz już martwić się o bezpieczeństwo swojego drona kiedy latasz. W przypadku momencie kolizji za niewielką opłatą (599 PLN za pierwszą wymianę i 879 PLN za drugą wymianę) będzie czekać na ciebie nowe urządzenie, bądź w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
Loty nad wodą. Bez obaw!!!
DJI Care Refresh pokrywa uszkodzenia spowodowane zalaniem bądź wpadnięciem do wody twojego drona, zatem możesz latać bez obaw.
Status VIP
Użytkownicy posiadający ochronę DJI Care Refresh są zawsze traktowani priorytetowo, co skraca czas oczekiwania na wymianę drona do minimum. Użytkownicy DJI Care Refresh posiadają przywileje VIP, również w czasie kontaktu z pomocą techniczną DJI.
Zasada działania
Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty oraz numer seryjny drona, do którego ochrona ma zostać przypisana. Wymogiem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji drona.
Co zrobić kiedy zdarzy się wypadek
1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
2. Użytkownik otrzymuje wycenę naprawy oraz na tej podstawie decyduje, czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 599 PLN za pierwszą wymianę lub 879 PLN za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
DJI Care Refresh nie obejmuje:
1) Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
2) Kradzieży lub porzucenia produktu.
3) Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
4) Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
5) Rozmyślnej utraty drona.
6) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
7) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
8) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
9) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
10) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
11) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.